MİLLETVEKİLİNİN İMZASININ BULUNDUĞU MECLİS ARAŞTIRMASI ÖNERGELERİ
Ahmet Sami CEYLAN
Çorum - AK Parti
| Dönem | Taksim/ Esas No | Tarihi | Önergenin Başlığı ve Özeti |
|---|---|---|---|
| 26 | 10/125 | 24.03.2016 | Çanakkale Milletvekili Bülent TURAN ve 56 Milletvekilinin, başta cinsel istismar olmak üzere çocuklara yönelik her türlü istismar olaylarının araştırılarak alınması gereken önlemlerin belirlenmesi amacıyla bir Meclis Araştırması açılmasına ilişkin önergesi. |
| 26 | 10/2691 | 12.03.2018 | Adana Milletvekili Necdet Ünüvar ve 19 Milletvekilinin, otizm, dikkat eksikliği ve hiperaktivite, özgül öğrenme güçlüğü ve Down sendremu konusunda yürütülen çalışmaların araştırılarak alınması gereken önlemlerin belirlenmesi amacıyla bir Meclis araştırması açılmasına ilişkin önergesi |
| 26 | 10/5 | 23.11.2015 | Çorum Milletvekili Lütfiye İlksen Ceritoğlu Kurt ve 32 Milletvekilinin, tıbbi ve aromatik bitkilerin satılması ve bu konuda girişimciliğin desteklenmesi yollarının araştırılarak alınması gereken önlemlerin belirlenmesi amacıyla bir Meclis Araştırması açılmasına ilişkin önergesi. |
| 26 | 10/16 | 08.12.2015 | İstanbul Milletvekili Tülay Kaynarca ve 26 Milletvekilinin, boşanma olaylarının sebeplerinin araştırılarak alınması gereken önlemlerin belirlenmesi amacıyla bir Meclis Araştırması açılmasına ilişkin önergesi. |
| 26 | 10/393 | 26.01.2016 | Kocaeli Milletvekili İlyas Şeker ve 36 Milletvekilinin, Kadastro Kanunu ve Medeni Kanuna aykırı olarak mülkiyet hakkı elinden alınan tapu sahiplerinin sorunlarının araştırılarak alınması gereken önlemlerin belirlenmesi amacıyla bir Meclis Araştırması açılmasına ilişkin önergesi. |
| 26 | 10/2717 | 27.03.2018 | Mersin Milletvekili Yılmaz Tezcan ve 34 Milletvekilinin, kanserin kontrol altına alınması, erken tanı ve tedavi süreçlerinin iyileştirilmesi, Türkiye çapında onkoloji alanında bir standart geliştirilmesi ve ülke ekonomisini de önceleyen alanların belirlenebilmesi için alınması gereken önlemlerin belirlenmesi amacıyla bir Meclis araştırması açılmasına ilişkin önergesi |