| Komisyon Adı | : | KAMU İKTİSADİ TEŞEBBÜSLERİ KOMİSYONU |
| Konu | : | PTT AŞ Genel Müdürlüğünün, 2013 ve 2014 yıllarına ait bilanço ve netice hesaplarının görüşmeleri |
| Dönemi | : | 26 |
| Yasama Yılı | : | 1 |
| Tarih | : | 13 .04.2016 |
MUSTAFA TUNCER (Amasya) - Sayın Genel Müdür, herhangi bir PTT şubesine gittiğimizde sıra almak için butona bastığımızda bizlere müthiş bir uzun bekleme süresi sunan sıra kağıtlarıyla karşılaşıyoruz ki bir saati aşkın süreler bunlar. Aslolan insan ve insana hizmetse niçin bu eziyete uzun süredir çözüm bulunmuyor? Bu konuyla ilgili bir çalışmanız var mıdır?
Yine, PTT'lerde "nöbet" adı altında cumartesi günleri çalıştırma yapılıyordu. Bu uygulamaya devam ediliyor mu? Devam ediliyorsa, cumartesi çalışanlara ayrıca ücret ödeniyor mu?
Bir olayda, sahte kimlikle ödeme yaptığı için ödeme yapan memura zimmet çıkarılmıştı. Sahte kimlik, uzmanlık gerektiren ve teknik bir konu olduğuna göre, memurlarınıza, özellikle de ödeme görevi gören veznedarlarınıza bu tür sahte kimlik ya da evraklarla ilgili eğitim veriyor musunuz? Şayet eğitim vermiyorsanız, niçin uzmanlığı olmayan memurlara zimmet çıkarıyorsunuz? Ayrıca, bu tür konularda da teknolojiyi kullanmayı düşünüyor musunuz?
Teşekkür ederim.