KOMİSYON KONUŞMASI
| Komisyon Adı | : | ADALET KOMİSYONU |
| Konu | : | |
| Dönemi | : | 28 |
| Yasama Yılı | : | 4 |
| Tarih | : | 24 .06.2026 |
CUMHUR UZUN (Muğla) - Bu maddedeki düzenlemeyle bilirkişiye gitmemesi gereken, hâkimin kendi yeteneğiyle çözebileceği hususu bilirkişiye sorması hükmünü disiplin cezasına bağlıyor ama yaptırım olarak uyarma cezası veriyoruz. Bunu birkaç kere tekrarladığında ne hâle geliyor, yoksa hep uyarıp mı duruyoruz? Bu hükmü ilave ettiğimizde, tekerrürü hâlinde üç cezaya doğru, disiplinsel cezaya doğru gidiyor mu, gitmiyor mu? O madde metnine oturtulmuş mu? Onun bir açıklamasını rica edeceğim.