| Komisyon Adı | : | (10 / 34, 55, 679, 801, 904, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107) Esas Numaralı Meclis Araştırma Komisyonu |
| Konu | : | |
| Dönemi | : | 24 |
| Yasama Yılı | : | 5 |
| Tarih | : | 28 .01.2015 |
ABDULLAH LEVENT TÜZEL (İstanbul) - Teşekkür ederiz Alev Hanım.
Şimdi, Gökhan Bey'in söylediği gibi yani bu hizmetler rakamlara bakıldığında büyük bir kesime ulaşmıyor gibi. Şimdi, öncelikle, bu mobil araçlar tabii çok tarlaya direkt hizmet götürmek, sağlık hizmeti götürmek açısından önemli işlevli ama kaç tane acaba bunlar? Somut bir bilgi yani bu hizmetler açısından kaç tane böyle mobil aracımız var?
İkincisi: Bu, işte, eğitimden yararlanan sayısı 200'lü rakamlar genellikle. Yani, bu size göre nasıl bir sayıdır? Yetersizliği ortada da.
Bir dikkatimi çeken de, tabii bölge itibarıyla da farklı diller ve iletişim problemi. Neyi kastediyorsunuz bundan ya da ne oluyor? Bir başlık olarak geçmiş de ama bir açılımı yok. Yani, mesela Kürtçe konuşan tarım işçileri mi, onlarla anlaşma problemi mi, ana dillerini kullanma problemi mi? Nedir buradan tam kastettiğiniz ve ne yapmak gerekiyor? Bir de bunları öğrenmek istiyorum.
Teşekkür ederim.