2014-09-02 - 13:49
TBMM VE KONYA NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ MERAM TIP FAKÜLTESİ ARASINDA PROTOKOL İMZALANDI
Tedavi yardımından yararlanan milletvekilleri ve bakmakla yükümlülerinin muayene ve tedavi edilmeleri ile ilgili Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi ile TBMM Genel Sekreterliği arasında protokol imzalandı.
Tedavi yardımından yararlanan milletvekilleri ve bakmakla yükümlülerinin muayene ve tedavi edilmeleri ile ilgili Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi ile TBMM Genel Sekreterliği arasında protokol imzalandı.

İmzalanan protokol, TBMM'nin üniversiteler ile yaptığı iş birliği protokollerinin onikincisi oldu. Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesinde imzalanan protokolde TBMM Milletvekili Hizmetleri Başkanı İsmail KARGULU, Tıbbi İnceleme Koordinatörü Dr. A. Jale DEVRAN, Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Tahir YÜKSEK, Başhekim Prof. Dr. Hamdi ARBAĞ, Başhekim Yardımcısı Prof. Dr. Aynur Emine ÇİÇEKCİBAŞI hazır bulundular.

Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi'nde gerçekleştirilen protokol imza töreninde konuşma yapan TBMM Milletvekili Hizmetleri Başkanı İsmail KARGULU, çeşitli üniversiteler ile sağlık alanında iş birliği protokolleri imzaladıklarını hatırlatarak, TBMM olarak Üniversiteler ile işbirliğine önem verdiklerini söyledi.

Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Tahir Yüksek, protokolün hayırlı olmasını dileyerek, TBMM ile her zaman ve her alanda işbirliği içinde çalışmak istediğini söyledi. TBMM'den işbirliği teklifinin gelmesinin son derece memnuniyetle karşıladıklarını belirten Yüksek, TBMM'nin göstermiş olduğu yakın ilgiye teşekkür etti.

Konuşmaların ardından TBMM Milletvekili Hizmetleri Başkanı İsmail KARGULU Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Tahir YÜKSEK'e TBMM siluetli çini tabak, Rektör Yardımcısı YÜKSEK ise KARGULU'ya Konya'ya ait Mevlevi ruhunu yansıtan çini tabak hediye etti.