2014-11-15 - 16:30
TBMM Çocuk Kulübü tarafından, çocuklarda çevre bilincinin gelişmesi amacıyla Sevgi Evleri'nden gelen çocuklarla birlikte "Palamut Şenliği" düzenledi. Etkinliğe TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu da katıldı.
TBMM Çocuk Kulübü tarafından, çocuklarda çevre bilincinin gelişmesi amacıyla Sevgi Evleri'nden gelen çocuklarla birlikte "Palamut Şenliği" düzenledi. Etkinliğe TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu da katıldı.
TBMM Genel Sekreteri Neziroğlu, Sevgi Evleri'nden gelen çocuklarla ve Gönüllü Hizmetler Kulübü üyeleri ile birlikte TBMM kampüsündeki meşe ağaçlarından dökülen meşe palamutlarını topladı.
Neziroğlu, etkinlikte yaptığı konuşmada, gelecek nesillere yaşanabilir bir çevre bırakmak ve çocuklarda çevre bilincinin gelişmesine katkıda bulunmak amacıyla böyle bir etkinlik düzenlediklerini söyledi.
Meclis olarak bu tür faaliyetlere önem verdiklerini söyleyen Neziroğlu, gerçekleştirdikleri etkinliklerle kamu kurumlarına ve vatandaşa örnek olmaya çalıştıklarını söyleyerek, "Bu tür faaliyetlerimiz kamuoyunda da olumlu yankı buluyor. " dedi.
3 yıldır "Palamut Şenliği" etkinliği sürdürdüklerini anımsatan Neziroğlu, önceki yıllarda toplanan meşe palamutlarını, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi ve Orman Genel Müdürlüğü'ne gönderdiklerini hatırlattı.
Bu yılın güzel tarafının meşe palamutlarını Sevgi Evleri'nden gelen çocuklarla beraber topladıklarını ifade eden Neziroğlu, Gönüllü Hizmetler Kulübü'nün bu organizasyonu gerçekleştirdikleri için teşekkür etti. Gönüllü Hizmetler Kulübü'nün Sevgi Evleri'nde kalan çocuklara her türlü etkinlikte bulunarak sahip çıktığını vurgulayan Neziroğlu, "Keşke her ilde bir kamu kurumu bir tane Sevgi Evi'ne bakanlığın koordinasyonu ile sahip çıkıp destek olsa." diye konuştu.
Etkinlikle çevre faaliyetlerinde farkındalık yaratmak olduğunu belirten Neziroğlu, etkinliğe katılan çocuklara çevreye sahip çıkmaları konusunda tavsiyelerde bulundu.
Etkinlik sonunda TBMM Genel Sekreteri Neziroğlu, çocuklarla birlikte Meclis Bahçe Lokantası'nda pasta keserek kutladı.
TBMM kampüsündeki meşe ağaçlarından dökülen meşe palamutları toplanarak, Afyon Kocatepe Üniversitesi ve Orman Genel Müdürlüğü'ne gönderilecek.
TBMM Genel Sekreteri Neziroğlu, Sevgi Evleri'nden gelen çocuklarla ve Gönüllü Hizmetler Kulübü üyeleri ile birlikte TBMM kampüsündeki meşe ağaçlarından dökülen meşe palamutlarını topladı.
Neziroğlu, etkinlikte yaptığı konuşmada, gelecek nesillere yaşanabilir bir çevre bırakmak ve çocuklarda çevre bilincinin gelişmesine katkıda bulunmak amacıyla böyle bir etkinlik düzenlediklerini söyledi.
Meclis olarak bu tür faaliyetlere önem verdiklerini söyleyen Neziroğlu, gerçekleştirdikleri etkinliklerle kamu kurumlarına ve vatandaşa örnek olmaya çalıştıklarını söyleyerek, "Bu tür faaliyetlerimiz kamuoyunda da olumlu yankı buluyor. " dedi.
3 yıldır "Palamut Şenliği" etkinliği sürdürdüklerini anımsatan Neziroğlu, önceki yıllarda toplanan meşe palamutlarını, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi ve Orman Genel Müdürlüğü'ne gönderdiklerini hatırlattı.
Bu yılın güzel tarafının meşe palamutlarını Sevgi Evleri'nden gelen çocuklarla beraber topladıklarını ifade eden Neziroğlu, Gönüllü Hizmetler Kulübü'nün bu organizasyonu gerçekleştirdikleri için teşekkür etti. Gönüllü Hizmetler Kulübü'nün Sevgi Evleri'nde kalan çocuklara her türlü etkinlikte bulunarak sahip çıktığını vurgulayan Neziroğlu, "Keşke her ilde bir kamu kurumu bir tane Sevgi Evi'ne bakanlığın koordinasyonu ile sahip çıkıp destek olsa." diye konuştu.
Etkinlikle çevre faaliyetlerinde farkındalık yaratmak olduğunu belirten Neziroğlu, etkinliğe katılan çocuklara çevreye sahip çıkmaları konusunda tavsiyelerde bulundu.
Etkinlik sonunda TBMM Genel Sekreteri Neziroğlu, çocuklarla birlikte Meclis Bahçe Lokantası'nda pasta keserek kutladı.
TBMM kampüsündeki meşe ağaçlarından dökülen meşe palamutları toplanarak, Afyon Kocatepe Üniversitesi ve Orman Genel Müdürlüğü'ne gönderilecek.
