2014-02-24 - 14:57
TBMM Başkanlığı ile Dışişleri Bakanlığı arasında elektronik yazışma yapılmasına ve Dışişleri Bakanlığı Bilgi Sistemi'ne kayıtlı bazı verilerin TBMM erişimine açılmasına ilişkin iki protokol TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu ve Dışişleri Bakan Yardımcısı Büyükelçi Naci Koru tarafından TBMM Başkanı Cemil Çiçek'in huzurunda imzalandı.
TBMM Başkanlığı ile Dışişleri Bakanlığı arasında elektronik yazışma yapılmasına ve Dışişleri Bakanlığı Bilgi Sistemi'ne kayıtlı bazı verilerin TBMM erişimine açılmasına ilişkin iki protokol TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu ve Dışişleri Bakan Yardımcısı Büyükelçi Naci Koru tarafından TBMM Başkanı Cemil Çiçek'in huzurunda imzalandı.
Dışişleri Bakanlığı'ndan alınan bilgiye göre, Bakanlık merkez teşkilatı ile dış temsilciliklerin resmi yazışmaları 2001 yılından bu yana Elektronik Belge Yönetim Sistemi üzerinden yapılıyor. Bu uygulama daha önce AB Bakanlığı ile paylaşıldı, Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı ile Dışişleri Bakanlığı Bilgi Sistemi'nin bazı modülleri ortak kullanılmaya başlandı. Ayrıca Dışişleri Bakanlığı ile Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterliği, Adalet Bakanlığı, Savuma Sanayii Müsteşarlığı, İçişleri Bakanlığı ve YÖK ile elektronik yazışma entegrasyonu sağlandı.
Dışişleri Bakanlığı'ndan alınan bilgiye göre, Bakanlık merkez teşkilatı ile dış temsilciliklerin resmi yazışmaları 2001 yılından bu yana Elektronik Belge Yönetim Sistemi üzerinden yapılıyor. Bu uygulama daha önce AB Bakanlığı ile paylaşıldı, Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı ile Dışişleri Bakanlığı Bilgi Sistemi'nin bazı modülleri ortak kullanılmaya başlandı. Ayrıca Dışişleri Bakanlığı ile Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterliği, Adalet Bakanlığı, Savuma Sanayii Müsteşarlığı, İçişleri Bakanlığı ve YÖK ile elektronik yazışma entegrasyonu sağlandı.
