2016-02-19 - 14:36
TBMM Genel Sekreteri Doç Dr. İrfan Neziroğlu ile İdari Teşkilat'ın tüm üst düzey yöneticileri ve TBMM personelinden oluşan kalabalık bir grup, Ankara'da terör saldırısının gerçekleştiği noktayı ziyaret etti. TBMM Genel Sekreteri Neziroğlu ve TBMM çalışanları, okunan Fatihaların ardından patlamanın gerçekleştiği yere karanfiller bıraktı.
TBMM Genel Sekreteri Doç Dr. İrfan Neziroğlu ile İdari Teşkilat'ın tüm üst düzey yöneticileri ve TBMM personelinden oluşan kalabalık bir grup, Ankara'da terör saldırısının gerçekleştiği noktayı ziyaret etti.
TBMM Genel Sekreteri Doç Dr. İrfan Neziroğlu, burada yaptığı konuşmada terörü şiddetle, nefretle kınadıklarını belirterek şöyle konuştu:
"Türkiye Büyük Millet Meclisi idarecileri ve çalışanları olarak önceki akşam burada yapılan alçak, hain, kalleş saldırıyı kınamak için buradayız. Biz o saatlerde buradan geçmediğimiz için hayattayız ama geçen 28 sivil, asker kardeşimiz maalesef artık aramızda yok.
O gece evlerine gidiyorlardı, kardeşleriyle, çocuklarıyla, eşleriyle, anne babalarıyla buluşacaklardı ancak hain bir saldırı sonucu hayatlarını kaybettiler. Terörü şiddetle kınıyoruz, nefretle kınıyoruz.
Biz Meclis çalışanları, yöneticileri olarak şu mesajı vermek istiyoruz: BİZ VATANIMIZ İÇİN, MİLLETİMİZ İÇİN, DEVLETİMİZ İÇİN VE BAYRAĞIMIZ İÇİN BİR OLACAĞIZ VE TERÖRE TESLİM OLMAYACAĞIZ."
Teröre karşı mücadele eden asker polis ve bütün güvenlik güçlerine minnettar olduğumuzu belirten Neziroğlu,
"Onların verdiği mücadele sayesinde biz biraz daha rahat günler geçiriyoruz belki ama onlar hayatları pahasına mücadele veriyorlar. Kendilerine minnettarız. Allah'ü teala güç kuvvet versin, dualarımız onlarla birlikte. Bugün hayatını kaybeden vatandaşlarımıza da, askerlerimize, şehitlerimize bir Fatiha okumak için ve tepkimizi dile getirmek için buraya geldik. Katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" dedi.
Neziroğlu ve TBMM çalışanları, okunan Fatihaların ardından patlamanın gerçekleştiği yere karanfiller bıraktı.
TBMM Genel Sekreteri Doç Dr. İrfan Neziroğlu, burada yaptığı konuşmada terörü şiddetle, nefretle kınadıklarını belirterek şöyle konuştu:
"Türkiye Büyük Millet Meclisi idarecileri ve çalışanları olarak önceki akşam burada yapılan alçak, hain, kalleş saldırıyı kınamak için buradayız. Biz o saatlerde buradan geçmediğimiz için hayattayız ama geçen 28 sivil, asker kardeşimiz maalesef artık aramızda yok.
O gece evlerine gidiyorlardı, kardeşleriyle, çocuklarıyla, eşleriyle, anne babalarıyla buluşacaklardı ancak hain bir saldırı sonucu hayatlarını kaybettiler. Terörü şiddetle kınıyoruz, nefretle kınıyoruz.
Biz Meclis çalışanları, yöneticileri olarak şu mesajı vermek istiyoruz: BİZ VATANIMIZ İÇİN, MİLLETİMİZ İÇİN, DEVLETİMİZ İÇİN VE BAYRAĞIMIZ İÇİN BİR OLACAĞIZ VE TERÖRE TESLİM OLMAYACAĞIZ."
Teröre karşı mücadele eden asker polis ve bütün güvenlik güçlerine minnettar olduğumuzu belirten Neziroğlu,
"Onların verdiği mücadele sayesinde biz biraz daha rahat günler geçiriyoruz belki ama onlar hayatları pahasına mücadele veriyorlar. Kendilerine minnettarız. Allah'ü teala güç kuvvet versin, dualarımız onlarla birlikte. Bugün hayatını kaybeden vatandaşlarımıza da, askerlerimize, şehitlerimize bir Fatiha okumak için ve tepkimizi dile getirmek için buraya geldik. Katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" dedi.
Neziroğlu ve TBMM çalışanları, okunan Fatihaların ardından patlamanın gerçekleştiği yere karanfiller bıraktı.
