2014-04-21 - 11:50
TBMM ile Gazi Üniversitesi Rektörlüğü arasında TBMM personelinin Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde sağlık hizmetlerinden yararlanmasına ilişkin protokol imzalandı.
TBMM ile Gazi Üniversitesi Rektörlüğü arasında TBMM personelinin Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde sağlık hizmetlerinden yararlanmasına ilişkin protokol imzalandı.
TBMM Genel Sekreteri İrfan Neziroğlu ile Gazi Üniversitesi Rektörü Süleyman Büyükberber'in imzaladığı protokol kapsamında TBMM personeli Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde sağlık hizmetlerinden yararlanacak.
İmza töreninde bir konuşma yapan TBMM Genel Sekreteri İrfan Neziroğlu, Gazi Üniversitesi ile Rektör Süleyman Büyükberber'in de katkılarıyla son zamanlarda önemli işler yapıldığına vurgu yaparak Gazi Üniversitesi'ne teşekkür etti. "Özellikle sağlık alanında milletvekillerimiz ile ilgili bir protokol çalışması yaptık, sonlandırdık. O süreç içerisinde çok yardımlarını gördük. Hem rektörümüzün hem onun verdiği mesajla aşağı kademedeki bütün arkadaşların iş birliğini gördük, bundan da memnun olduk" ifadelerine yer veren Neziroğlu şunları kaydetti:
"Kurumlarla üniversiteler arasında bu tür iş birlikleri için sevindirici gelişme. Ümit ediyorum model olur. Biz değişik vesilelerle bir araya geldiğimizde de konuştuk, hocamız geldi, hocalarımızı biz ziyaret ettik. Şu anda sağlık alanında bir protokol için tekrar bir arada bulunuyoruz. Ama bunu başka alanlara da yayacağız. Bu konuda hem Meclis istekli, hem de Gazi Üniversitesi istekli. Dolayısıyla farklı konularda yapılacak çalışmalar, hukuk, siyaset bilimi, yasama, uluslararası ilişkiler, sanat tarihi, iletişim gibi farklı alanlarda da Gazi Üniversitesi ile güzel projelere imza atacağımızı düşünüyoruz.
Bugün ilk defa, belki kamuda da ilk defa bir kurum ile bir üniversite arasında personele yönelik sağlıkla ilgili bir protokol imzalanıyor. Meclis personeli Gazi Üniversitesi'nden bu protokol çerçevesinde sağlık hizmeti alacak. Ümit ediyorum model başarılı bir şekilde çalışır, hem biz hem üniversite memnun kalır, hem de diğer kurumlara ve üniversitelere de örnek olur. Çalışan arkadaşlarımız da her ne kadar Meclis içerisindeki sağlık biriminden, hastaneden yararlanıyorsa da daha fazlasını bir tıp fakültesinden artık alacaklar. Onların da bu süreçten memnun kalacağını düşünüyorum. Emeği geçen bütün arkadaşlarıma ve Gazi Üniversitesi tarafında başta Rektörümüz olmak üzere emeği geçen bütün arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum. Hayırlı olmasını diliyorum."
Gazi Üniversitesi Rektörü Büyükberber, TBMM'nin milletin güvencesi olduğunun altını çizerek "Her ne yapılsa azdır. Çok büyük bir kurum, çok önemli bir kurum. Daha önce Milletvekillerine sağlanan imkân Gazi Üniversitesi'nde çok iyi çalıştı. Kısa dönem geçmesine rağmen her iki taraf da memnun. Bunun Meclis çalışanlarına da yansıtılması bizim için de son derece önemli idi. İki tarafın da kazandığı bir anlaşma bu, hem maddi hem manevi anlamda. İnşallah bunu da biz layığı ile yapmaya çalışacağız. Tabi sadece sağlık değil, diğer konularda da, akademik konularda da Meclis ile çok ciddi ilişkilerimiz var. Onları da inşallah geliştirme yönünde çalışmalarımız devam edecek. Gazi Üniversitesi de bir üniversite olarak büyük bir kurum. Pek çok imkânı var, çok değerli akademisyenleri var. Onun bu milletin emrinde kullanılması zaten kaçınılmaz. İnşallah her yönü ile biz kurumlar arası iş birliğini son derece destekliyoruz. Bizim de şu ana kadar personel düzeyinde yaptığımız ilk anlaşma. İnşallah devamında benzer çalışmalara imza atılır" şeklinde konuştu.
Büyükberber, TBMM Genel Sekreteri İrfan Neziroğlu'nun TBMM'de ilk defa gerçekleştirilen projelere imza attığını belirterek "kendisini ve vizyonunu tebrik ediyorum" dedi.
Her türlü eleştiriye açık olduklarını kaydeden Büyükberber, "Hastane çok büyük, her şey başlangıçta mükemmel olmayabilir. Çünkü yılda 841 bin hastanın tedavi edildiği bir yer. 50 bine yakın ameliyat yapılıyor. Başlangıçta hoş görülmesini talep ediyoruz. İnşallah yavaş yavaş biz de hizmetlerimizi daha iyi hale getireceğiz" ifadelerine yer verdi.
F. Banu Doğan
TBMM Genel Sekreteri İrfan Neziroğlu ile Gazi Üniversitesi Rektörü Süleyman Büyükberber'in imzaladığı protokol kapsamında TBMM personeli Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde sağlık hizmetlerinden yararlanacak.
İmza töreninde bir konuşma yapan TBMM Genel Sekreteri İrfan Neziroğlu, Gazi Üniversitesi ile Rektör Süleyman Büyükberber'in de katkılarıyla son zamanlarda önemli işler yapıldığına vurgu yaparak Gazi Üniversitesi'ne teşekkür etti. "Özellikle sağlık alanında milletvekillerimiz ile ilgili bir protokol çalışması yaptık, sonlandırdık. O süreç içerisinde çok yardımlarını gördük. Hem rektörümüzün hem onun verdiği mesajla aşağı kademedeki bütün arkadaşların iş birliğini gördük, bundan da memnun olduk" ifadelerine yer veren Neziroğlu şunları kaydetti:
"Kurumlarla üniversiteler arasında bu tür iş birlikleri için sevindirici gelişme. Ümit ediyorum model olur. Biz değişik vesilelerle bir araya geldiğimizde de konuştuk, hocamız geldi, hocalarımızı biz ziyaret ettik. Şu anda sağlık alanında bir protokol için tekrar bir arada bulunuyoruz. Ama bunu başka alanlara da yayacağız. Bu konuda hem Meclis istekli, hem de Gazi Üniversitesi istekli. Dolayısıyla farklı konularda yapılacak çalışmalar, hukuk, siyaset bilimi, yasama, uluslararası ilişkiler, sanat tarihi, iletişim gibi farklı alanlarda da Gazi Üniversitesi ile güzel projelere imza atacağımızı düşünüyoruz.
Bugün ilk defa, belki kamuda da ilk defa bir kurum ile bir üniversite arasında personele yönelik sağlıkla ilgili bir protokol imzalanıyor. Meclis personeli Gazi Üniversitesi'nden bu protokol çerçevesinde sağlık hizmeti alacak. Ümit ediyorum model başarılı bir şekilde çalışır, hem biz hem üniversite memnun kalır, hem de diğer kurumlara ve üniversitelere de örnek olur. Çalışan arkadaşlarımız da her ne kadar Meclis içerisindeki sağlık biriminden, hastaneden yararlanıyorsa da daha fazlasını bir tıp fakültesinden artık alacaklar. Onların da bu süreçten memnun kalacağını düşünüyorum. Emeği geçen bütün arkadaşlarıma ve Gazi Üniversitesi tarafında başta Rektörümüz olmak üzere emeği geçen bütün arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum. Hayırlı olmasını diliyorum."
Gazi Üniversitesi Rektörü Büyükberber, TBMM'nin milletin güvencesi olduğunun altını çizerek "Her ne yapılsa azdır. Çok büyük bir kurum, çok önemli bir kurum. Daha önce Milletvekillerine sağlanan imkân Gazi Üniversitesi'nde çok iyi çalıştı. Kısa dönem geçmesine rağmen her iki taraf da memnun. Bunun Meclis çalışanlarına da yansıtılması bizim için de son derece önemli idi. İki tarafın da kazandığı bir anlaşma bu, hem maddi hem manevi anlamda. İnşallah bunu da biz layığı ile yapmaya çalışacağız. Tabi sadece sağlık değil, diğer konularda da, akademik konularda da Meclis ile çok ciddi ilişkilerimiz var. Onları da inşallah geliştirme yönünde çalışmalarımız devam edecek. Gazi Üniversitesi de bir üniversite olarak büyük bir kurum. Pek çok imkânı var, çok değerli akademisyenleri var. Onun bu milletin emrinde kullanılması zaten kaçınılmaz. İnşallah her yönü ile biz kurumlar arası iş birliğini son derece destekliyoruz. Bizim de şu ana kadar personel düzeyinde yaptığımız ilk anlaşma. İnşallah devamında benzer çalışmalara imza atılır" şeklinde konuştu.
Büyükberber, TBMM Genel Sekreteri İrfan Neziroğlu'nun TBMM'de ilk defa gerçekleştirilen projelere imza attığını belirterek "kendisini ve vizyonunu tebrik ediyorum" dedi.
Her türlü eleştiriye açık olduklarını kaydeden Büyükberber, "Hastane çok büyük, her şey başlangıçta mükemmel olmayabilir. Çünkü yılda 841 bin hastanın tedavi edildiği bir yer. 50 bine yakın ameliyat yapılıyor. Başlangıçta hoş görülmesini talep ediyoruz. İnşallah yavaş yavaş biz de hizmetlerimizi daha iyi hale getireceğiz" ifadelerine yer verdi.
F. Banu Doğan
