2007-06-21 - 16:01
ZONGULDAK'IN KURTULUŞ YILDÖNÜMÜ...
TBMM Başkanı Bülent Arınç, Zonguldak'ın düşman işgalinden kurtuluş yıldönümü nedeniyle yayımladığı mesajda, ''Düşman kuvvetlerine karşı büyük bir mücadele örneği veren Zonguldaklılar, kahramanca çarpışarak şehri işgalden kurtarmış, tarihimize şanlı bir direniş örneği eklemişlerdir." dedi.
TBMM Başkanı Bülent Arınç, Zonguldak'ın düşman
işgalinden kurtuluş yıldönümü nedeniyle mesaj yayınladı.
Arınç, mesajında şunları kaydetti:
''Düşman kuvvetlerine karşı büyük bir mücadele örneği veren Zonguldaklılar,
kahramanca çarpışarak şehri işgalden kurtarmış, tarihimize şanlı bir direniş
örneği eklemişlerdir. Ülke olarak bununla ne kadar övünsek azdır.
Zonguldaklıları bu anlamlı günde en içten dileklerimle kutluyor, başta
Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere aziz şehitlerimizi rahmet
ve minnetle anıyorum.''