2016-04-14 - 18:00
TBMM Genel Sekreterliği ile Ufuk Üniversitesi arasında İşbirliği Protokolü imzalandı. İmza törenine TBMM Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Tamirci, Ufuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Aral Ege ve TBMM İdari Teşkilatı üst düzey yöneticileri katıldı.
TBMM Genel Sekreterliği ile Ufuk Üniversitesi arasında İşbirliği Protokolü imzalandı. İmza törenine TBMM Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Tamirci, Ufuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Aral Ege ve TBMM İdari Teşkilatı üst düzey yöneticileri katıldı.
"Saygın, seçkin ve kendini ispatlamış bir üniversite ile protokol imzalamaktan gurur duyuyoruz" ifadelerine yer veren TBMM Genel Sekreter Yardımcısı Tamirci, Ufuk Üniversitesi ile işbirliğinin TBMM'nin üniversitelerle imzaladığı 19. Protokol olduğunu hatırlattı. Tamirci şunları söyledi:
"TBMM olarak üniversitelerimizle işbirliği içinde olduk bugüne kadar. Teşkilatımızın kurulduğu 2012'den beri gerek sağlık alanında gerekse diğer bilim dallarında, hukuk, siyasal, iletişim, bütün alanlarda üniversitelerimizle işbirliği yaptık. Bu protokolle yaklaşık 12 bin civarında üyemize hizmet etmiş olacağız. İnşallah hayırlara vesile olur."
Ufuk Üniversitesi'nin birimleri hakkında bilgi veren Rektör Ege, TBMM ile imzalanan İşbirliği Protokolünün üniversiteleri için bir övünç kaynağı olduğunu söyledi. İşbirliğinin sadece sağlık alanıyla sınırlı kalmamasından duyduğu memnuniyeti ifade eden Ege, "Meclis üyelerine yeterli ve kaliteli bir hizmet sunacağımıza inanıyoruz" dedi.
"Saygın, seçkin ve kendini ispatlamış bir üniversite ile protokol imzalamaktan gurur duyuyoruz" ifadelerine yer veren TBMM Genel Sekreter Yardımcısı Tamirci, Ufuk Üniversitesi ile işbirliğinin TBMM'nin üniversitelerle imzaladığı 19. Protokol olduğunu hatırlattı. Tamirci şunları söyledi:
"TBMM olarak üniversitelerimizle işbirliği içinde olduk bugüne kadar. Teşkilatımızın kurulduğu 2012'den beri gerek sağlık alanında gerekse diğer bilim dallarında, hukuk, siyasal, iletişim, bütün alanlarda üniversitelerimizle işbirliği yaptık. Bu protokolle yaklaşık 12 bin civarında üyemize hizmet etmiş olacağız. İnşallah hayırlara vesile olur."
Ufuk Üniversitesi'nin birimleri hakkında bilgi veren Rektör Ege, TBMM ile imzalanan İşbirliği Protokolünün üniversiteleri için bir övünç kaynağı olduğunu söyledi. İşbirliğinin sadece sağlık alanıyla sınırlı kalmamasından duyduğu memnuniyeti ifade eden Ege, "Meclis üyelerine yeterli ve kaliteli bir hizmet sunacağımıza inanıyoruz" dedi.
