2014-04-03 - 17:04
STRATEJİ GELİŞTİRME BİRİMLERİ AYLIK İSTİŞARE TOPLANTISI
TBMM Genel Sekreterliği tarafından başlatılan "Kamu Kurumları ile İşbirliğinin Geliştirilmesi Projesi" kapsamında, 2014 Nisan ayı aylık istişare toplantısı Strateji Geliştirme Başkanlarının katılımıyla Devlet Personel Başkanı Mehmet Ali Kumbuzoğlu'nun ev sahipliğinde yapıldı.
TBMM Genel Sekreterliği tarafından başlatılan "Kamu Kurumları ile İşbirliğinin Geliştirilmesi Projesi" kapsamında, 2014 Nisan ayı aylık istişare toplantısı Strateji Geliştirme Başkanlarının katılımıyla Devlet Personel Başkanı Mehmet Ali Kumbuzoğlu'nun ev sahipliğinde yapıldı.

Kumbuzoğlu'nun açılış konuşmasıyla başlayan toplantıda, Devlet Personel Başkanlığı Strateji Geliştirme Daire Başkanı Ali Güler tarafından "Kamuda Verimliliğin Artırılması" konulu proje sunumu yapıldı.

Toplantıda, kamuda verimliliğin artırılmasına yönelik öneri ve teklifler Strateji Geliştirme Başkanları ile karşılıklı soru cevap şeklinde mütalaa edildi.