2014-06-12 - 12:23
TBMM Başkanlığı İdari Teşkilatı ile Konya Selçuk Üniversitesi arasında sağlık hizmeti alımında protokol imzalandı.
TBMM Başkanlığı İdari Teşkilatı ile Konya Selçuk Üniversitesi arasında sağlık hizmeti alımında protokol imzalandı.
TBMM'de, sağlık yardımından yararlanan milletvekillerinin muayene ve tedavi edilmeleri ile ilgili Gazi, Hacettepe Ege, Akdeniz, Gaziantep ve İstanbul Medipol Üniversitelerinin ardından Selçuk Üniversitesi ile TBMM Başkanlığı İdari Teşkilatı arasında, TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu ve Selçuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hakkı Gökbel tarafından protokol imzalandı.
TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu burada yaptığı konuşmada, çeşitli üniversiteler ile sağlık alanında iş birliği protokolleri imzaladıklarını hatırlatarak, bu protokollerin giderek yaygınlaştığını söyledi.
Üniversitelerle her alanda işbirliğine önem verdiklerini ifade eden Neziroğlu, "Türkiye'de çok sayıda yüksek lisans ve doktora tezi yazılıyor. Bizim arzumuz bu tezlerin bir kısmının Meclis ile ilgili olmasıdır. Biz tez yazan arkadaşlara burada kaynaklara erişim noktasında kendilerine kolaylık sağlayalım. Ortaya çıkan üründen de bizde faydalanmış oluruz." diye konuştu.
Yasama Derneği ile Selçuk Üniversitesi'nin parlamento hukukunun üniversitelerde seçmeli ders olarak okutulması noktasında ortak uluslararası proje yürüttüklerini belirten Neziroğlu, "Meclis'teki yasama uzmanı arkadaşlarımız Meclis'in yasama ve denetim sürecine ilişkin olarak üniversitelerde sunumlar yapabilir." dedi.
Öğrencilerin Meclis'i ziyaret etmelerini her zaman teşvik ettiklerini söyleyen Neziroğlu, "Selçuk Üniversitesi öğrencileri gelip Meclis'i ziyaret ederek TBMM Genel Kurul Salonu'nu görsünler, Komisyon çalışmalarını izleyebilme imkânları var ise izlesinler. Mezun olmadan önce bir şekilde Meclis'ten yolları geçsin" şeklinde konuştu.
Neziroğlu ayrıca protokol sürecinde desteği ve Konya Selçuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hakkı Gökbel ve diğer ilgililere teşekkür etti.
Prof. Dr. Hakkı Gökbel ise protokolün hayırlı olmasını dileyerek, Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi'nin Türkiye'nin en iyi hastaneleri arasında olduğunu söyledi.
TBMM'den işbirliği teklifinin gelmesinin son derece memnuniyetle karşıladıklarını belirten Gökbel,"Ben protokolün hazırlanmasında emeği geçen başta Genel Sekreter olmak üzere herkese teşekkür ederim." dedi.
Konuşmaların ardından Neziroğlu ve Aydın karşılıklı olarak protokolü imzaladı. Daha sonra TBMM Genel Sekteri Neziroğlu, Rektör Aydın'a TBMM siluetli çini tabak, Rektör Aydın ise Neziroğlu'na çini tabak hediye etti.
M.Fatih Kılıç
TBMM'de, sağlık yardımından yararlanan milletvekillerinin muayene ve tedavi edilmeleri ile ilgili Gazi, Hacettepe Ege, Akdeniz, Gaziantep ve İstanbul Medipol Üniversitelerinin ardından Selçuk Üniversitesi ile TBMM Başkanlığı İdari Teşkilatı arasında, TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu ve Selçuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hakkı Gökbel tarafından protokol imzalandı.
TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu burada yaptığı konuşmada, çeşitli üniversiteler ile sağlık alanında iş birliği protokolleri imzaladıklarını hatırlatarak, bu protokollerin giderek yaygınlaştığını söyledi.
Üniversitelerle her alanda işbirliğine önem verdiklerini ifade eden Neziroğlu, "Türkiye'de çok sayıda yüksek lisans ve doktora tezi yazılıyor. Bizim arzumuz bu tezlerin bir kısmının Meclis ile ilgili olmasıdır. Biz tez yazan arkadaşlara burada kaynaklara erişim noktasında kendilerine kolaylık sağlayalım. Ortaya çıkan üründen de bizde faydalanmış oluruz." diye konuştu.
Yasama Derneği ile Selçuk Üniversitesi'nin parlamento hukukunun üniversitelerde seçmeli ders olarak okutulması noktasında ortak uluslararası proje yürüttüklerini belirten Neziroğlu, "Meclis'teki yasama uzmanı arkadaşlarımız Meclis'in yasama ve denetim sürecine ilişkin olarak üniversitelerde sunumlar yapabilir." dedi.
Öğrencilerin Meclis'i ziyaret etmelerini her zaman teşvik ettiklerini söyleyen Neziroğlu, "Selçuk Üniversitesi öğrencileri gelip Meclis'i ziyaret ederek TBMM Genel Kurul Salonu'nu görsünler, Komisyon çalışmalarını izleyebilme imkânları var ise izlesinler. Mezun olmadan önce bir şekilde Meclis'ten yolları geçsin" şeklinde konuştu.
Neziroğlu ayrıca protokol sürecinde desteği ve Konya Selçuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hakkı Gökbel ve diğer ilgililere teşekkür etti.
Prof. Dr. Hakkı Gökbel ise protokolün hayırlı olmasını dileyerek, Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi'nin Türkiye'nin en iyi hastaneleri arasında olduğunu söyledi.
TBMM'den işbirliği teklifinin gelmesinin son derece memnuniyetle karşıladıklarını belirten Gökbel,"Ben protokolün hazırlanmasında emeği geçen başta Genel Sekreter olmak üzere herkese teşekkür ederim." dedi.
Konuşmaların ardından Neziroğlu ve Aydın karşılıklı olarak protokolü imzaladı. Daha sonra TBMM Genel Sekteri Neziroğlu, Rektör Aydın'a TBMM siluetli çini tabak, Rektör Aydın ise Neziroğlu'na çini tabak hediye etti.
M.Fatih Kılıç
