2014-02-25 - 15:25
Türkiye-Fas Parlamentohararası Dostluk Grubu Başkanı İlhan Yerlikaya, Fas'tan gelen basın mensuplarını TBMM'de kabul etti.
Türkiye-Fas Parlamentohararası Dostluk Grubu Başkanı İlhan Yerlikaya, Fas'tan gelen basın mensuplarını TBMM'de kabul etti.
Türkiye-Fas Parlamentohararası Dostluk Grubu Başkanı İlhan Yerlikaya, Fas'tan gelen basın mensuplarını TBMM çatısı altında görmekten ve ağırlamaktan dolayı büyük mutluluk duyduğunu ifade etti.
Dostluk Grubu Başkanı İlhan Yerlikaya, "Fas ve Türkiye kültürel ve dini birçok özelliği olan, tarihi dostluk ve kardeşlik bağları olan iki önemli ülkedir "dedi
Dostluk Grubu Başkanı Yerlikaya, kabulde gerçekleştirdiği konuşmasında kendisinin de uzun yıllar medya alanında çalıştığını anımsatarak Fas basın mensupları heyetini Türkiye- Fas Dostluk Grubu Başkanı olarak ağırlamanın yanında bir meslektaşları olarak da ağırladığını söyledi.
Radyo Televizyon Üst Kurulu'nda uzun yıllar üyelik ve Başkanvekilliği yaptığını anımsatan Yerlikaya Fas'tan gelen basın mensuplarına Türkiye'de bulunan yazılı ve görsel medya hakkında bilgi verdi.
Yerlikaya, İki ülke arasındaki dostluk münasebetlerinin son zamanlarda daha da arttığına dikkat çekerek Fas'ta bulunan muhtelif şehirlerin Türkiye'de bulunan bazı şehirlerle kardeşlik antlaşması imzaladıklarına vurgu yaptı.
Fas Kralı 6. Muhammed'in Fas için gerçekleştirdiği demokrasi adımlarını takdirle karşıladıklarını da belirten Yerlikaya, Fas'ın 25 Kasım 2011 tarihinde gerçekleştirdiği seçimlerin Fas'ın dönüşümü ve Fas halkı için yararlı olduğuna işaret etti.
Fas'tan gelen basın mensupları adına konuşan temsilci ise Türkiye-Fas Parlamentohararası Dostluk Grubu Başkanı İlhan Yerlikaya'ya kendilerini kabul ettiği için teşekkür etti. İstanbul'u gezdiklerini ve çok etkilendiklerini belirten temsilci Türkiye'de vizenin kalkmasıyla Fas'tan Türkiye'ye akın akın turist geldiğini söyledi.
H. Alper Durmaz
Türkiye-Fas Parlamentohararası Dostluk Grubu Başkanı İlhan Yerlikaya, Fas'tan gelen basın mensuplarını TBMM çatısı altında görmekten ve ağırlamaktan dolayı büyük mutluluk duyduğunu ifade etti.
Dostluk Grubu Başkanı İlhan Yerlikaya, "Fas ve Türkiye kültürel ve dini birçok özelliği olan, tarihi dostluk ve kardeşlik bağları olan iki önemli ülkedir "dedi
Dostluk Grubu Başkanı Yerlikaya, kabulde gerçekleştirdiği konuşmasında kendisinin de uzun yıllar medya alanında çalıştığını anımsatarak Fas basın mensupları heyetini Türkiye- Fas Dostluk Grubu Başkanı olarak ağırlamanın yanında bir meslektaşları olarak da ağırladığını söyledi.
Radyo Televizyon Üst Kurulu'nda uzun yıllar üyelik ve Başkanvekilliği yaptığını anımsatan Yerlikaya Fas'tan gelen basın mensuplarına Türkiye'de bulunan yazılı ve görsel medya hakkında bilgi verdi.
Yerlikaya, İki ülke arasındaki dostluk münasebetlerinin son zamanlarda daha da arttığına dikkat çekerek Fas'ta bulunan muhtelif şehirlerin Türkiye'de bulunan bazı şehirlerle kardeşlik antlaşması imzaladıklarına vurgu yaptı.
Fas Kralı 6. Muhammed'in Fas için gerçekleştirdiği demokrasi adımlarını takdirle karşıladıklarını da belirten Yerlikaya, Fas'ın 25 Kasım 2011 tarihinde gerçekleştirdiği seçimlerin Fas'ın dönüşümü ve Fas halkı için yararlı olduğuna işaret etti.
Fas'tan gelen basın mensupları adına konuşan temsilci ise Türkiye-Fas Parlamentohararası Dostluk Grubu Başkanı İlhan Yerlikaya'ya kendilerini kabul ettiği için teşekkür etti. İstanbul'u gezdiklerini ve çok etkilendiklerini belirten temsilci Türkiye'de vizenin kalkmasıyla Fas'tan Türkiye'ye akın akın turist geldiğini söyledi.
H. Alper Durmaz
