2014-06-12 - 12:53
TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu, Kırgızistan bürokratlarından oluşan heyeti Meclis'te kabul etti.
TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu, Kırgızistan bürokratlarından oluşan heyeti Meclis'te kabul etti.
TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu, görüşmede yaptığı konuşmada, konuk heyeti Meclis'te ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Kırgızistan'ın kendileri için önemli bir ülke olduğunu belirten Neziroğlu, iki ülkenin kurumları arasında işbirliğinin artırılması gerektiğine inandığını söyledi. Neziroğlu, "Bizde daha çok bu işbirlikleri politikacılar üzerinden yapılıyor. Onun içindir ki esas olan bürokratlar arasındaki iletişimi iyi kurmamız lazım. Birbirimiz ziyaret edip tecrübelerimizi paylaşmamız lazım." dedi.
Türkiye ile Kırgızistan'ın dost ve kardeş ülke olduğunu ifade eden Neziroğlu, sözlerini şöyle devam etti:
"Birbirimizden öğrenecek çok şey olduğuna inanıyorum. Bir ülkenin sistemini alıp başka tarafa kopyalamak mümkün değil, ama bir fikir vermesi açısından önemlidir. Ümit ediyorum Türkiye'deki görüşmeleriniz bu açıdan faydalı olur. Bu tür programlarda kalıcı dostlukların kurulmasını önemsiyoruz. Bu tanışıklığı mutlaka daha ileriye taşıyalım. Sizlere şu sözü verebilirim; Meclis'ten ne tür bilgiyi ihtiyacınız olursa bir elektronik posta göndermeniz yeter olur. Bizim her ne kadar dil olarak birbirimizi anlamakta zorlansak da birbirimizden farkı yok."
M. Fatih Kılıç
TBMM Genel Sekreteri Dr. İrfan Neziroğlu, görüşmede yaptığı konuşmada, konuk heyeti Meclis'te ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Kırgızistan'ın kendileri için önemli bir ülke olduğunu belirten Neziroğlu, iki ülkenin kurumları arasında işbirliğinin artırılması gerektiğine inandığını söyledi. Neziroğlu, "Bizde daha çok bu işbirlikleri politikacılar üzerinden yapılıyor. Onun içindir ki esas olan bürokratlar arasındaki iletişimi iyi kurmamız lazım. Birbirimiz ziyaret edip tecrübelerimizi paylaşmamız lazım." dedi.
Türkiye ile Kırgızistan'ın dost ve kardeş ülke olduğunu ifade eden Neziroğlu, sözlerini şöyle devam etti:
"Birbirimizden öğrenecek çok şey olduğuna inanıyorum. Bir ülkenin sistemini alıp başka tarafa kopyalamak mümkün değil, ama bir fikir vermesi açısından önemlidir. Ümit ediyorum Türkiye'deki görüşmeleriniz bu açıdan faydalı olur. Bu tür programlarda kalıcı dostlukların kurulmasını önemsiyoruz. Bu tanışıklığı mutlaka daha ileriye taşıyalım. Sizlere şu sözü verebilirim; Meclis'ten ne tür bilgiyi ihtiyacınız olursa bir elektronik posta göndermeniz yeter olur. Bizim her ne kadar dil olarak birbirimizi anlamakta zorlansak da birbirimizden farkı yok."
M. Fatih Kılıç
