2007-06-21 - 16:08
TBMM Başkanı Bülent Arınç, Adapazarı'nın düşman işgalinden kurtuluş yıldönümü nedeniyle yayımladığı mesajda, ''Milletimiz, Gazi Mustafa Kemal'in önderliğinde giriştiği Kurtuluş Savaşı ile bağımsızlık ve özgürlüğünden hiçbir şart altında vazgeçmeyeceğini tüm dünyaya göstermiştir." dedi.
TBMM Başkanı Bülent Arınç, Adapazarı'nın düşman
işgalinden kurtuluş yıldönümü nedeniyle mesaj yayınladı.
Adapazarı'nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıldönümünü en içten
dilekleriyle kutladığını ifade eden Arınç, mesajında şunlara yer verdi:
''Milletimiz, Gazi Mustafa Kemal'in önderliğinde giriştiği Kurtuluş Savaşı
ile bağımsızlık ve özgürlüğünden hiçbir şart altında vazgeçmeyeceğini tüm dünyaya
göstermiştir. Her safhası ayrı bir zaferle taçlandırılmış olan Kurtuluş
Savaşımız, Adapazarlıların onur ve cesaretiyle daha da yüceltilmiştir.
Anlamı yüzyıllarca sürecek bugünün gurur ve sevinciyle, başta Gazi Mustafa
Kemal Atatürk olmak üzere Adapazarı'nın düşmandan kurtarılması uğruna mücadele
eden şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum.''
işgalinden kurtuluş yıldönümü nedeniyle mesaj yayınladı.
Adapazarı'nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıldönümünü en içten
dilekleriyle kutladığını ifade eden Arınç, mesajında şunlara yer verdi:
''Milletimiz, Gazi Mustafa Kemal'in önderliğinde giriştiği Kurtuluş Savaşı
ile bağımsızlık ve özgürlüğünden hiçbir şart altında vazgeçmeyeceğini tüm dünyaya
göstermiştir. Her safhası ayrı bir zaferle taçlandırılmış olan Kurtuluş
Savaşımız, Adapazarlıların onur ve cesaretiyle daha da yüceltilmiştir.
Anlamı yüzyıllarca sürecek bugünün gurur ve sevinciyle, başta Gazi Mustafa
Kemal Atatürk olmak üzere Adapazarı'nın düşmandan kurtarılması uğruna mücadele
eden şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum.''
