2014-11-06 - 12:58
TBMM VE AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ ARASINDA PROTOKOL İMZALANDI
TBMM Başkanlığı İdari Teşkilatı ile Afyon Kocatepe Üniversitesi arasında sağlık hizmeti alımında protokol imzalandı.
TBMM Başkanlığı İdari Teşkilatı ile Afyon Kocatepe Üniversitesi arasında sağlık hizmeti alımında protokol imzalandı.

Sağlık yardımından yararlanan milletvekillerinin muayene ve tedavi edilmeleri ile ilgili Afyon Kocatepe Üniversitesi ile TBMM Genel Sekreterliği arasında TBMM Genel Sekreter Yardımcısı Haydar Çiftçi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Solak tarafından protokol imzalandı.

TBMM Genel Sekreter Yardımcısı Haydar Çiftçi, imza töreninde yaptığı konuşmada, Afyon Kocatepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Solak ve beraberindeki heyeti TBMM'de ağırlamaktan duyduğunu memnuniyeti ifade etti.

Daha önce de 13 üniversite ile çeşitli sağlık protokol anlaşmaları imzaladıklarını hatırlatan Çiftçi, imzaladıkları sağlık protokollerinin geri dönüşümlerinin olumlu sonuçlar verdiğine dikkat çekerek Afyon Kocatepe Üniversitesi ile imzalanan sağlık protokolünün de iki kurum açısından olumlu sonuçlar vermesini diledi.

TBMM ile Afyon Kocatepe Üniversitesi arasında imzalan sağlık protokolünün başka işbirliğine de vesile olması dileğinde bulunan Çiftçi, Afyon Kocatepe Üniversitesi ile her konuda ellerinden gelen katkıyı yapacaklarını söyledi.

Solak ise Afyon Kocatepe Üniversitesi'nin sağlık alanındaki hizmetlerinin 14 yıldır verilmekte olduğunu söyleyerek sağlık hizmetlerinin üst düzeyde olduğunu, Milletvekillerine sağlık alanındaki hizmeti memnuniyetle vereceklerini söyledi.

Konuşmaların ardından Çiftçi ve Solak karşılıklı olarak protokolü imzaladı. Daha sonra TBMM Genel Sekreter Yardımcısı Çiftçi, Rektör Solak'a TBMM siluetli çini tabak, Rektör Solak ise Çiftçi 'ye çini tabak hediye etti.

Ayrıca imza törenine AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Halil Ürün ve AK Parti Kütahya Milletvekili Vural Kavuncu da katıldı.